dinsdag 13 juli 2010

een onverwacht afscheid...

Ik heb zeer triest nieuws.. plots is van mij weggenomen een vriend..

Mijn eigen Kramsvogel. Toen ik hier een weekje was kam hij voor het eerst bij mijn raam. mijn gordijnen waren dicht en ik hoorde een bonk. ik ging weer slapen. de volgende dag hoorde ik weer een bonk, dit keer waren de gordijnen open, en daar zat hij. mij aan te staren, totaal niet bang. hij zat daar zo'n 2 minuten voordat hij wegvloog. De dagen erna kwam hij nog een aantal keer langs. ik heb hem gevoerd zien worden door zijn moeder vlak voor mijn raam.

Gisteren kwam ik terug van de winkel en wat zag ik daar. Mijn kramsvogel..dood..ik denk dat hij tegen een raam is aangeknalt. er ligt nu nog een stukje brood bij het raam, mocht het hem toch niet zijn. maar het is akelig stil...

Takk for alt...

2 opmerkingen:

  1. OOOOh, wat zielig, het is juist zo gezellig met vogeltjes ( tenminste buiten) zal ik een merel in onze tuin vertellen dat hij/zij naar Trondheim moet gaan?
    Nou je bent al lekker bezig om alles te verkennen en over een jaar kun je meedoen met de Tour de France.
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik had al heel wat in te halen met lezen hoor. Je zei dat je vast niet zo vaak ging bloggen maar je maakt er toch een heel verhaal van en zo vaak ook. Ik moet er dus echt aan denken vaker te kijken want het is leuk om te lezen. Veel plezier met je cursus noors hoewel het klinkt meer als een werkweek/studiereis.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen