vrijdag 2 juli 2010

allereerst wil ik bedanken

grønnsåpe (voor zijn kracht om altijd maar te reinigen), skuresvamper(voor zijn doorzettingsvermogen), tannbørste(voor het opofferen van zijn dagelijkse functie) og hendene mine(voor het besturen van voorgaande artikelen).
raar begin? misschien, doch ik ben zeer dankbaar voor ze.

Het is nu 2 uur en ik moet zeggen de zon werkt in mijn voordeel, aangezien ik op tijd wakker was. ik eerst mr lekker blijven liggen en vervolgens op zoek naar bestek etc. ik de berg afgelopen en 3 borden 7 stuks bestek en ssn snijplank voor nog geen 7 euro op de kop getikt (leger des heils kan dus makkelijk zijn) zij blij, ik blij wat wil men nog meer (pannen, want die heb ik nog niet). toen bepakt de berg weer op.

Nadat ik gisteren gedoucht had vond ik dat het tijd werd om het filter schoon te maken. als ik eenmaal bezig ben kan ik niet stoppen. ik liet het water uit de wasbak weglopen en constateerde dat het water niet goed wegliep. Dus ik, handig dat ik ben, dat dingetje onder de wasbak eraf gehaald. Wat zagen mijn ogen daar, ieuwl..... meters haar kwam uit de buizen zetten( niet overdreven, het waren serieus 3 volle handen).. ieuwl.... Mijn tandenborstel heeft zich hiervoor moeten opoveren, want niet alleen de buitenkant moet er mooi uitzien, ook de binnenkant. dat schoongemaakt hebbende alles weer in elkaar gezet, en het water liep weg als een tierelier. 1-0 voor mij. wat Nederland vanavond niet zal halen(is ze dus toch wel gelukt)...

omdat het vandaag zo lekker weer is ga ik weer aan de wandel.

Ha det bra

2 opmerkingen:

  1. grønnsåpe = groene zeep
    skuresvamper = schuursponsje
    tannbørste = tandenborstel
    hendene mine = beautycase? :p of nee, je handen? =P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, schuursponsje daar kwam ik niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen