maandag 17 oktober 2011

Tis alweer een lange tijd geleden dat ik iets geschreven heb, nouja dat is niet waar genoeg rapporten te schrijven..
Na terugkomst begon mijn stage bijna direct. Na 1.5 maanden kan ik zeggen dat ik het nog steeds reuze naar mijn zin heb. De toekomst ligt open. Ik heb aleen baan aangeboden gekregen, een master en Ph.D. plek. Nou hopen dat ik wordt toegelaten tot de master. want na een master moet er een Ph.D. komen anders gaat men eigenlijk terug naar het bachelorniveau wanneer je werkt. Ik heb een paar uitstekende aanbevalingen gekregen. en er is een plan voorgelegt waarbij ik 50/50 studeer en werk op het lab.
Overigens heb ik ook mijn bacheloronderwerp gekregen: Somatostatin receptor expression in small intestinal neuroendocrine tumours.
Daarnaast kwam Jonna, een vriendin uit Zweden afgelopen vrijdag, en hebben we zaterdag een huiswarmingsfeestje gegeven. op zaterdag hebben we ook nog ff een tripje in de stad gedaan. op zondag zijn we naar granåsen geweest waar het NK schansspringen op plastic was, daarna gråkallen opgeklatterd, naar de vesting geweest, het oude gløshaugen gebouw op de foto gezet en toen nog een paar uur thuis afslappen voor wij ons weer moesten haasten naar de bus.

2 opmerkingen:

  1. Ja, deze blog is wat moeilijk voor ons/mij.
    Ph.d plek rara wat is dat, je bachelor onderwerp lijkt me interessant somastine ontvangst/opname bij kleine intestinal ? neuro-endocrine tumoren . Zal nog eens googelen, wat het ook weer precies is.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PhD is een doktorgraad. en de bachelorthesis is zeg maar de expressie van somatostatin in carcinoma's in de dunne darm

    BeantwoordenVerwijderen