vrijdag 19 augustus 2011

update

De laatste tijd niet zoveel uitgevoert omdat de meeste mensen hier nou weg zijn/gaan. Afgelopen zaterdag nog een afscheidsfeestje waar ik 'ahum' niet zoveel meer van herinner...
Daarnaast hele schattige 'steun'kousen gekocht. omdat ik tegenwoordig regelmatig hardloop en veel sta op het werk, gaan mn benen pijn doen. Dus een zweedse geneeskunde student aanbefool mij schattige steunkousen (beter voorkomen dan genezen) in allerlei leuke prints.
Gisteren, donderdag, dacht ik eens mijzelf uit te proberen hoe snel ik eigenlijk naar huis kan rennen. nou was ik blij dat ik de eerste 800 m iemand voor me had lopen die er een ardig tempo op had zitten, en dan kan ik daar lekker op jagen. Na 800m nam ik een andere route, namelijk 1 die iets meer omhoog gaat(doe je ook met langlaufen). na thuisgekomen te zijn kwam ik erachter dat ik die 2.12 km in 9.20 gelopen had, wat betekent een gem van 13,6 km/u. Ik ben dus dik tevreden. 'S avonds bodypump gedaan, wat ik elke vrouw van elke leeftijd kan aanbevalen. In mijn groep loopt de leefftijd dan ook van ong 18-55. Het lichaam wordt er strak van, en je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt. Daarna CXworx gedaan, wat Core-training is, dus de kernspieren.
Morgen ga ik 7.5-10 km hardlopen, kijken hoe lang ik daar over doe. en dan moet dat volgende week 1-2-3 min sneller gaan :) hier ben ik tevreden mee als dit omtrent 50-60 min is.
Dan moet ik bij terugkomst in Trondheim ook een langlaufvereniging vinden. die mij kunnen helpen met goede techniek en trainingsopzet :)

De mensen waarmee ik werk willen niet dta ik wegga, en hebben gedreigt mij te kidnappen, of dat ik anders in stavanger moet gaan wonen.
Ik moet zeer nodig mijn kamer opruimen.. hier heb ik alleen geen zin in, dus ik wacht er nog ff mee.. wellicht dta ik alle eetborden wel even afwas hehe.
Ik zie erg uit naar Trondheim. De 31e vlieg ik terug, eindelijk weer terug naar 'mijn' stadje..


1 opmerking: