dinsdag 6 december 2011

sneeuw pret

na 1.5 maand weer een berichtje uit het nou besneeuwde Trondheim. dat wil zeggen er ligt nou 20 cm voor de deur. afeglopen zondag zijn we (kyle en ik) naar het hoogste punt van Trondheim geweest, waar er knie/heupdiep sneeuw lag. terwijl het sneeuwde en het pikkedonker was, de berg opgelopen en er werd natuurlijk vollop gerollebolt in de sneeuw. Aangezien Kyle uit canada komt heeft hij betere sneeuwvaardigheden dan mij dus natuurlijk was ik het slachtoffer. daarna genoten van het uitzicht en op mijn kont de berg afgegleden.
Vandaag werd ik verrast door hem, hij had speciaal voor mij kruidnoten gebakken met sjokolade voor sinterklaas :) jammmmmie. daarna mijn eerste 'snowboardles' gehad aka met je kont op het board de berg af sjezen en vervolgens crashen in ijs en een elleboog met een schram. Ik heb mijzelf een sinterklaas kadootje gegeven in de vorm van een waxtafel en een wax(strijk)ijzer. Ook een snowboard gekocht en zaterdag ga ik mijn geluk beproeven op de piste. Vanaf volgende week wordt het langlaufen geblazen. Eindelijk! heb bij 2 machines in de fitness het maximum bereikt dus tijd om het te gebruiken!

1 opmerking:

  1. Veel plezier in de sneeuw, hier is het geen winter en dat mag wel zo blijven voorlopig. Ergens in januari zou wel leuk zijn. We hebben ons tuinhuis wel mooi verlicht met een lichtsnoer, het lijkt een skihut in het donker.
    Hoe je botten heel!!!

    BeantwoordenVerwijderen