donderdag 28 oktober 2010

het verlies van een geliefde, og mye blod

op de wijs van flappie..

het was woensdagavond 2010, ik wete het nog zo goed
mijn maag was leeg
En ik zei dat ik niet in de keuken mocht komen
en als ik lief ging leren
dat ik dan wat lekkers kreeg..

Maar ik had nog zo goed mijn best gedaan,
zoals ik dat elke dag deed
Ik was eventjes naar de keuken gegaan
en daarna was de zak met kruidnoten leeg...

tsjah.. de echte kruidnoten zijn nou eenmaal verslavend lekker..
verder is er niet zoveel gebeurd, behalve dat mn vinger er bijna aflag omdat ik zo nodig mijn zakmes moest schoonmaken..ja heus.. deze keer was het de zaag die zich in mijn vinger boorde :D Ik had gisteren nepbloed gekocht, voor de halloweenfeesten dit weekend.. en bleek het uiteindelijk niet nodig te hebben, omdat er genoeg uit mij kwam..

3 opmerkingen:

  1. beste roos,

    Als "oud-scout" even een korte reactie op je bloedige verhaal. Baden Powell, de oprichter van de scoutingclup, die inmiddels meer van een eeuw oud is had al een zeer vooruitziende blik en schreef in zijn boek "Verkennen voor jongens" een aardige bijdrage over het hoe en wat met mes en kleine bijl. Vele handige tips voor de beginnende scout op dat terrein. Helaas was dit boek toen nog niet voor meisjes bedoeld en ik kan daarom ook begrijpen dat je geen kennis hebt genomen van de inhoud. Was dit wel het geval geweest dan was waarschijnlijk je een hoop leed bespaard gebleven. Daarom, verwijs ik je naar naar www.google.nl, verkennen voor jongens, gebruik kleine bijl en mes -voor een aantal goede tips.

    Hartelijke groeten
    Oud Scout

    jan ten barge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo Roos,
    Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe.
    Flink doorgaan zo met dat gevaarlijke wapen.
    Je moet eigenlijk nog een extra tangetje hebben om al die gevaarlijke scherpe dingen uit je mes te halen en misschien een kevlar handschoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh Roos... de winkels liggen hier vollllll met kruidnootjes en andere lekkers..... Ik ga me maar weer te goed doen aan een zak met pindarotsjes.... mmmmm

    sterkte...

    Erik de Perik

    BeantwoordenVerwijderen