dinsdag 12 april 2011

lijstjes

Na een poos ben ik er dan weer..
gedaan:
geen stageplek tot nu toe
mn eerste loon gekregen
een kankeronderzoek aangevraagd
een nieuwe hobby gevonden: breien (ja, in noorwegen kan dat op mijn leeftijd)
naar røros geweest: oud mijnwerkersdorpje
braaf naar de colleges geweest
bloed gegeven voor een 3e jaars bachelorthesis (ze kunnen niet prikken, helse pijnen gingen door mijn arm, en nou nog steeds :S, tis maar goed dat het voor een goed doel is, een nieuwe kankermarker)
kleren bij het leger des heils gekocht (hier vind je er gewoon Jean Paul Gaultier kleren er tussen hangen)
André gitaarles geven ( hij kan het al aardig moet ik eerlijk zeggen)
met een aantal vriendinnen een weekendje aan de andere kant van het fjord doorgebracht
naar een draverkeuring geweest (draver is een soort paard)
verslaafd geraakt aan spinazie, philadelphia (met bieslook), kip (in water gebakken ipv vet, dat maakt de smaak zo sterk dat je geen zou meer nodig bent op de kip) en pasta. ik zou zeggen probeer het eens uit.


wat ga ik doen:
stageplek vinden
André gitaarles geven
studeren
studeren
studeren
naar NL 30 mei
naar NO 13 juni
naar Stavanger 16 juni
meer spaghetti met spinazie etc eten
Paula komt!!!
bloed geven 25 mei
breien
fietsen (ja mijn ov-kaart is afgelopen over 4 dagen, note to myself: remblokjes kopen)
4 examens maken van 10 mei t/m 24 mei, let wel, dit zijn geen 2-3 ECTS examens...
een andere kamer vinden voor een redelijke prijs...
heeeel erg stressen, aangezien ik veel te relaxed ben
minder trainen, dr moeten weer wat kilo's bij

dat was het wel weer...

5 opmerkingen:

  1. Hoi Rosalie,

    Leuk om even weer bij te lezen. En dat van 't breien is natuurlijk top! Waarom moet je op zoek naar een andere kamer? En heb je nou veel studievertraging opgelopen door het missen van dat examen?
    Nou, hou je taai en veel spek eten!

    Groetjes,

    Marlies en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je ook volkoren-spaghetti kopen in Noorwegen?

    En trekt je arm alweer bij anders komt er van het breien niets meer. Ja je kunt ook teveel bewegen, een extra klont boter overal door doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ik Paula die kabelnaaldjes meegeven maar dat moet in haar handbagage, ze neemt geen koffer mee, geloof ik. Oeps dan zou het wel eens onder de wapenwet kunnen vallen:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hajo stoere nicht!!!

    Zo een hele lijst! Actief hoor!!! En je eerste loon daar... vast iet lekker onnodigs voor jezelf gekocht(heb ik toen wel gedaan) :-) ... wat stom van me, de bent al het geld nodig daar om die verse spinzie te kopen...

    Bloed geven, kanker onderzoek... lijkt aardig op wat je wilt!! Alleen dat oponthoud door die stage, dat zal vervelend zijn..

    ik heb draver even gegoogled... maar ja.. dan krijg je van alles (dravers) maar heeg specifiek ras... (of gaat het ook om de draverssport).. ik zie dat het basis ras wordt gebruik voor foklijnen.. maar even doorgooglen..

    what the f(sensuur)k zijn 2-3 ECTS examens?

    En (ik lijk wel nieuwsgierig) waarom ga je naar een andere kamer, is deze te duur ofzo? (getsie wat een oud wijf ben ik ja...)

    Kilo's erbij... hoe kom je erbij...

    Gisteren 14 april met je pa ergens naar Friesland geweest om een vitrinekast te halen voor Oma Zwig...

    Als je foto zie van je microscopieonderzoek.. zie ik mij ook zo zitten... Ik zal je de foto sturen...
    Jij bezig in bloed enzo, ik in zuiveringsbaceriën... ook heel leuk!! Ik conbtroleer en beoordeel maandelijks microscopisch het slib van alle zuiveringen en een paar procesonderdelen. Ik kijk naar slib structuur, specifieke bacteriën en macro-organismen (ciliaten, flagelaten enz.). Hier maak ik een rapportje van met advies wat te doen om een betere structuur te krijgen....

    eeh... ik bezig met natuurlijk mijn militaria, tentoonstellingen en lezingen. Ik heb een aantal leuke artikelen gehad de laatste maanden: in NRC, Parool, Reformatorisch dagblad (!!) en het dagblad van het Noorden... allemaal exposure van Erik oorlog...

    Op het werk is het wel druk, maar met mijn vierdaagse werkweek gaat het lekker. Ik zie net in mijn agenda dat ik de komende maand en nog langer zelfs helemaal niet aan 4 dagen in de week toekom :-)

    Ik hoop dat ik je tref als je hier weer in Nederland bent...

    Groenten uit Emmen
    Erik de Perik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor de reacties! helaas vinden mijn darmpjes vet voedsel niet zo heel errug fijn... dan loopt het er aan de onderkant weer uit.
    Verder.. ik heb een nieuwe kamer, ik moest weg van moholt omdat ik volgend jaar geen ´internationale´student ben ofzo iets raars...vrijdag een stageinterview bij iemand die in kankeronderzoek zit hier in trondheim.. aan mn enthousiasme zal het niet liggen. hoewel het weer hier nou aardig is. mag het af en toe ook wel ietsiepietsie boven de 20 graden komen :)

    oma bedankt voor de naalden, heb momenteel examenstress dus wellicht zorgt dat voor ontspanning :)
    Ik ga zo nog ff kletsen met mn nieuwe huisbaas. dat betekent dat ik eerst die hele berg op moet fietsen....

    BeantwoordenVerwijderen