donderdag 24 juni 2010

nog 6 dagen

Hei alle,

Hier issie dan., mijn blog De komende tijd zal ik hier mijn doen en laten proberen bij te houden. met nadruk op proberen aangezien mijn geheugen een zeef is, wat soms wel makkelijk is. Het eerste jaar ga ik als Erasmus student naar Trondheim, waarna ik mijn stage en afstuderen er ook graag wil doen.

mijn noorse nr is: 004799384852 begin_of_the_skype_highlighting 004799384852 end_of_the_skype_highlighting

mijn adres is:
Moholt alle 08-02
7050 Trondheim

2 opmerkingen:

  1. Laten wij dan als eersten een reactie plaatsen. Welkom in Blogland, we zien uit naar je verhalen.
    Succes gewenst en we hopen dat de tijd in Noorwegen je zal brengen wat je ervan verwacht!
    Oma Theda en Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaa Rosalie, een blog! Leuk, en wat een mooie omgeving op die foto:) Have fun in Noorwegen!

    BeantwoordenVerwijderen